Sunday, February 15, 2015

Separuh Jalan ke KLIA

Assalamualaikum....aq nk citer pasal perjalanan aq sekeluarga pergi ke airport untuk anta kakak aq.....
Kiteorg bergerak dari rumah lebih kurang kol 3 petang...aq blek skolah kol 2...sampai umah kol 2:30..teruslah memecut macam Usain Bolt......aq siap mandi,makan,solat ape sume pkl 2:45....Dari rumah sampai ke satu perhentian ape ntah,aq tido...boring la katenye...x tau nk buat ape dlm kete..lbih kurang 2 jam jugak aq tido..lps da rehat dalam 20 minit kt perhentian tu,kiteorg teruskan perjalanan...masetu aq tros x tido sbb da mule ade kete sport yg gile2 cantiknye...aq sbenarnye nk tido..tpi tengok kete cantik2 tros lupe nk tido...

Dalam pkl 6,kite org smpai kt satu tempat namenye Panglima Garang untuk melawat kawan bapaku yg dah 20 tahun lamenye x berjumpa...gambar yang kat atas yu la kawan bapaku....name panggilan die Zul Klang..name sbenar die aq tak tau...kiteorg makan nasi arab kat situ...sedap sgt..

Dalam pukul 8 malam,,kiteorg teruskan perjalanan mencari Hotel Hamilas yg bapaku dah booking..dalam pkl 10 lebih,,kiteorg smpai di hotel...kiteorg lek-lek dlu..rehat2..pastu aq,abg aq dan kakak aq pergi ke kedai makan mamak...aq ngn kakak aq minum sirap ais..abg aq susu ais..okey la..sedap air....esok kene gerak pagi2...kene ade kat kolej kakak sbelum pkl 7:40...x tau ape yg trjadi esok...smpai di sini saja...mata pon da merah...assalamualaikom...


No comments:

Post a Comment